מדעי בעלי החיים ואילוף כלבים, כפר הנוער מנוף

מדעי בעלי החיים ואילוף כלבים


מגמת בעלי חיים - התמחות כלבנות

פנימיית מנוף היא פנימייה בצפון אשר חלק ממגמות הלימוד שהיא מציעה לחניכיה היא מציעה שילוב של אהבה וסיפוק ומקצוע לימוד נדרש. מגמת בעלי חיים התמחות בכלבנות, מה התכנית מציעה לתלמידים?

מטרת המגמה

לא סתם נאמר כי הכלב הוא ידידו הנאמן של האדם. לא אחת בני האדם מוצאים כי כלבם יכולים לשרת תחומים נרחבים בחיים. מטרת מגמת כלבנות היא לאפשר לחניכים מגמת לימוד המשלבת סיפוק ורגש עם מקצוע לחיים. החניכים המסיימים את לימודיהם במגמת כלבנות מוכשרים ליחידת עוקץ בצה"ל, במשטרה בתפקידים כמו, חיפוש מבוקשים, איתור חומרים רעילים, חומרי נפץ, הצלת נפגעים וכיו"ב. בתחום האזרחי, בכל תחומי הכלבנות כדוגמת כלבי נחייה לעיוורים, טיפול בילדים באמצעות בעלי חיים. התלמידים לומדים לגדל, לאלף, להבין כלב ולהכשירו למשימות שונות. התלמידים נהנים מלימוד חוויתי ומספק. עמידה בדרישות הלימודים מקנה 5 יחידות לימוד לבגרות מקצוע מורחב.

פנימיית מנוף בצפון – מקום טוב ללימודי כלבנות

לימודי הכלבנות מאפשרים לתלמידים התנסות מעשית באילוף, בטיפול וטיפוח כלבים. העבודה היא לימודית וטיפולית. כמו כן, המגמה חושפת בפני התלמידים מגוום גישות טיפול בכלבים כך שכל אחד יכול לגבש לעצמו את הדרך לטיפול הגישה הנכונה המתאימה לו ולאישיותו. המדריכים מנוסים וסבלניים כלפי החניכים. התלמידים מתנסים בצורה מעשית כבר במסגרת הלימודים ומסוגלים להשתלב בעבודה מיד עם סיום לימודיהם.

מה הן הדרישות ללימוד מגמת כלבנות

הלימודים הם תיאורטיים ומעשיים. הפרקטיקה עם הכלב היא עניי מהותי בלימוד לצורך המשך התפתחות תעסוקתית בתחום. הלימוד מצריך טיפול ועבודה בכלבייה עצמה. המגמה מיועדת לחניכים אוהבי בעלי חיים ובפרט כלבים אשר יש להם גישה טיפולית ורצון להפוך את גידול הכלבים למקצוע. מכאן שתנאי הקבלה היחידיים למגמת כלבנות היא בחינה על ידי ריאיון אישי. הדרישות של המגמה היא נוכחות בלימודים המעשים והתיאורטיים, הגשת העבודות הנדרשות במהלך הלימוד ועמידה במבחן הסופי.

מטרת המגמה להכשיר נערים ונערות לעבודה בצה"ל, במשטרה ובשוק האזרחי בכל תחומי הכלבנות.



תלמידי מגמת הכלבנות לומדים לגדל, לאלף ולהכשיר כלב למשימותיו השונות בשוק העבודה- בצבא ובמשטרה. לפרטים התקשרו לטלפון: 04-9016111 או כתבו לנו דרך צור קשר